Norme - fino al 28° ciclo

Scienze Agroalimentari e Ambientali

Innovazione Industriale

Forme dello scambio culturale

Forme del testo e dello scambio culturale

Culture d'Europa. Ambiente, Spazi, Storie, Arti, Idee

Development Economics and Local Systems - DELoS (nell'ambito della Scuola in Scienze Sociali - attivato fino all'a.a. 2019-2020)

Economia e Finanza (corso in forma associata con la Libera Università di Bolzano) – (nell'ambito della Scuola in Scienze Sociali) - dal ciclo 39

Economics and Management (nell'ambito della Scuola in Scienze Sociali) - attivato fino all'a.a. 2022/2023

Sociologia e Ricerca Sociale (nell'ambito della Scuola in Scienze Sociali)

Sustainability: Economics, Environment, Management and Society (nell'ambito della Scuola in Scienze Sociali)

Studi Giuridici Comparati ed Europei

Studi Internazionali

English - Doctoral Programmes Regulations

Forms of cultural exchange

European Cultures. Environment, Contexts, Histories, Arts, Ideas

Sustainability: Economics, Environment, Management and Society ((within the framework of the School of Social Sciences)

Development Economics and Local Systems - DELoS (within the framework of the School of Social Sciences - activated till the a.y. 2019-2020)

Economics and Finance (in partnership with the Free University of Bozen-Bolzano) - (within the framework of the School of Social Sciences) - activated from 39th Cycle

Economics and Management (within the framework of the School of Social Sciences) - last intake academic year 2022/2023

Sociology and Social Research (within the framework of the School of Social Sciences)

Comparative and European legal studies

International studies